Wakacje - fotorelacja z Chorwacji cz.1

Niedawno wróciłyśmy z upragnionych wakacji. Osobiście uwielbiam podróże. I choć nie odwiedziłam wielu miejsc, mogę z całą pewnością powiedzieć, że podróżowanie to moja bajka. Lubię zwiedzać, podziwiać, robić zdjęcia. Za każdym razem, kiedy jestem w nowym miejscu, coś mnie zachwyca. Nawet krótka wycieczka do Krakowa powoduje, że na mojej buzi pojawia się uśmiech. Tak już mam.

Tym bardziej cieszę się, że mogę podzielić się swoimi wrażeniami i pokazać Wam, co pięknego udało nam się zobaczyć. Za cel naszej podróży obraliśmy Chorwację. Szukaliśmy miejsca spokojnego i stosunkowo taniego, do którego dotrzemy bez przystanków na nocleg. Padło na Crikvenicę - miasto na północy Chorwacji.

Cała podróż zajęła nam ok. 16 godzin. Wyruszyliśmy po 21:00, a na miejsce dotarliśmy w okolicach 13:00. W połowie drogi zrobiliśmy dłuższy postój w Budapeszcie. To miasto ma swój urok i od dłuższego czasu znajduje się na mojej liście "do odwiedzenia". Kiedyś wybiorę się tam na parę dni, a póki co musi mi wystarczyć tych kilka pięknych widoków w nocy i o wschodzie słońca. Zobaczcie sami:

Crikvenica okazała się bardzo przyjaznym dla turystów miastem. Trafiło nam się naprawdę schludne, fajnie urządzone mieszkanie. Jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. W tej cenie chyba nie znaleźlibyśmy niczego lepszego. Do plaży mieliśmy ok. 10 minut spacerem, a do centrum miasta niewiele więcej.

Wolne dni spędzaliśmy na plażowaniu, spacerach i poznawaniu okolicy. Dwa dni naszego pobytu przeznaczyliśmy na zwiedzanie. O tym gdzie dotarliśmy, dowiecie się w następnym poście.

Tymczasem poniżej prezentujemy Wam zdjęcia zrobione w Crikvenicy. W komentarzach dajcie znać, gdzie Wy byliście na wakacjach. Chętnie pooglądamy Wasze fotorelacje - wklejajcie linki do blogów, jeśli przygotowywaliście na ten temat posty. Jesteśmy bardzo ciekawe, czy lubicie podróżować i jakie miejsca skradły Wasze serca.

Obsługiwane przez usługę Blogger.